نشست ۹۲ ویرایش

اطلاعیهٔ نشست

در نشست ۹۲ ویرایش در مشهد پذیرای شما هستیم:
گاه: چهارشنبه ۱۸مرداد۱۳۹۶، ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹
جای: چهارراه دکترا، بازار کتاب گلستان، سالن اندیشه و هنر.

هرگونه پرسشتان دربارهٔ نشست را تلفنی بپرسید:
۰۹۱۵۷۰۲۹۲۶۶

برنامهٔ نشست

قسمت اول نشست را به متن‌خوانی اختصاص داده‌ایم؛ آن‌هم متن‌های مرتبط با ویرایش. متن این جلسه: دستورزبان فارسی، ج۲، نوشتهٔ حسن انوری و حسن احمدی گیوی، از ص۱۲۳ تا پایان ص۱۴۲، پایان مبحث اسم. قبل از جلسه، کتاب را مرور کنید و نکات مهمش را مشخص کنید. درباره‌شان گفت‌وگو خواهیم کرد.
قسمت دوم نشست به بررسی متن تمرینی اختصاص دارد.

متن تمرینی

متن تمرینی را با کلیک روی آیکون زیر بردارید. اگر می‌خواهید روی فایل ویرایش کنید، با فعال‌کردن ترک‌چنج، آن را ویرایش کنید و در موعد جلسه، لپ‌تاپ‌به‌دست تشریف بیاورید.

اگر می‌خواهید روی کاغذ ویرایش کنید، فایل را پرینت بگیرید. بعد با خودکارقرمز روی کاغذ ویرایش کنید و برگه را سر جلسه همراه خودتان بیاورید.

ورد فشرده

گزارش نشست

گزارش این نشست را خانم دکتر پاکمهر نگاشته‌اند:

به نام خدا

نودودومین جلسۀ ویرایش در تاریخ ۱۷مرداد۱۳۹۶ و در ساعت ۱۷:۳۰ برگزار شد. دانش‌­پذیران با روحیه‌­ای پرسش­گر و کنجکاو در کلاس حاضر شده بودند. پس از مطالعۀ صفحاتی از دستورزبان و بحث و پرسش­‌وپاسخ دربارۀ آن، نمونۀ متنی که از پیش آماده شده و در اختیار دانش­‌پذیران قرار گرفته بود، بررسی شد. بیشتر مباحث حول محور نیم‌فاصله، نظریات موجود درآن‌­باره و مزایا و معایب آن گذشت.

پس از پایان بررسی نمونه و اتمام زمان کلاس در ساعت ۱۹، یکی از دانش‌پذیران فعال و همیشه‌درصحنه یعنی سرکار خانم اخروی و البته با همراهی جناب آقای ابوالبشری، استاد و دانش‌پذیران را با آوردن کیک، تقدیم هدیه و تبریک تولد استاد، غافل‌گیر کرد.

 

جلسه پس از صرف کیک در ساعت ۱۹:۳۰ پایان گرفت.

لینک کوتاه:

دیدگاه خود را بنویسید:

3 + 4 =